♥ Slow Monday - Har det inte vart underbart

Har det inte vart underbart väder dom senaste dagarna!? Blir så himla glad av det fina vädret :) Men tråkigt att man inte vart ute i det, då man har vart sjuk. Eller ute i det har man väl vart då man har gått till ICA och handlat mat. Så nu hoppas jag att det är fint på onsdag när man börjar jobba igen :) 

Idag har jag plockat och donat lite här hemma, då jag känner mig lite bättre. Hoppas att det är påväg till det bättre nu så att det inte blir bra ett tag och sen att det kommer tillbaka. För nu vill jag inte vara hemma nå mer utan vill vara på jobbet! Har även kollat på Big mommas house idag med älski :)

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

jag försår det :D

2010-03-09 @ 12:45:57
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:

aa dt rullar på sj? ^^

2010-03-12 @ 22:50:51
URL: http://meriemjamil.tk

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0