♥ Cool Wednesday

Vad har man gjort idag då?! Inte jobbat som det var sägt! Då min chef frågade i måndags kväll om jag ville jobba tisdagen istället för onsdagen och det sa man inte nej till. För det började bli långtråkigt att gå hemma!

Idag har man vart iväg och solat lite, nice. Jag vet att jag skrev tidigare att jag blivit "rädd" för att sola solarium, men har nog kommit över det nu. Sen har jag tröttnat lite på brun utan sol. Blir bara fläckigt efter ett tag och det är inte det lättaste att få bort, samt att kläderna blir fläckiga av det. Sen har man haft tvättstugan mellan två och fem och det gick kanon :) Samt har jag bakat kladdkaka, mums. Något som älsklingen gillade när han kom hem från jobbet. Alltid lika skoj att göra dig glad. Synd bara att man inte kunde ha maten klar tills du kom hem från jobbet :( Men det får bli en annan gång/dag.
Sen har jag vart iväg på en liten hemlis grej. Jaja, jag vet om man säger a ska man säga b men inte denna gång, hah.

Ikväll blir det att kolla på Efterlyst klockan 21.00
Sen blir det nog sängen för min del. Då jag inte är van med att gå upp vid klockan sex, utan har gått upp mellan tio och tolv den senaste veckan, heh. Men det ska nog gå bra, bara man kommer till sängs i tid!

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: alicia

sv: det har jag =) har du?

2010-03-10 @ 20:23:05
URL: http://speeechless.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

tackar! :D



läget i daG?

2010-03-11 @ 09:53:08
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad skönt! :) Blir den här helgen också lugn, eller har du några speciella planer? :)

2010-03-11 @ 20:47:37
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0