♥ Lazy Sunday

Börjar tröttna på att ha värk i foten nu, varför kan det inte vara gå över?! Vet inte vad jag gjort men det hjälper inte med alvedon eller ipren. Värken har settat i ungefär två veckor nu och vill inge ge med sig. Allt känns bara så tråkigt när det är så. Kanske är dax att ta kontakt med läkare när det gått en tid nu som det gjort. Hoppas att dom kan hjälpa mig bara, i alla fall med nått som får värken att försvinna börjar bli galen.

Idag har jag vart och köpt en ny väska som jag verkligen fastnade för och behövde :) Sen blev det att ta en fika med älski på Brynolf Bagare, mumsigt var det! Vi var även och tvättade bilen (behövdes verkligen) så nu är den ren och fin igen, heh.


Det blev ingen bio igår då det var "fullbokat" och det fanns inga platser bredvid varandra och då var det ingen menning att gå på bio tyckte vi. Så det blev att hyra film istället. Med myspys i soffan och en massa onyttigheter, men det var ju lördag så det gick ju bra att äta en massa onyttigt, heh. Blev att hyra Wallander - Dödsängeln, filmer var sådär inte så bra som jag trodde att den skulle vara med den dög!



Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt :D

jo, det är finfint :)

Gör du då?

2010-01-24 @ 21:09:06
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Freddie

jag har ständig huvudvärk o haft ont i ett kän i ett par månader..



värk är satans verk :)

hoppas du blir bättre snart.

2010-01-25 @ 10:16:50
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Jag hade en grym helg :D Du med?

2010-01-25 @ 19:28:48
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Camilla

Låter underbart! Kan tänka mig att det blev mycket mat då. Vet hur det var när vi var ute och åt med pojkvännens jobb också. Kändes som om man skulle spricka efteråt! :P



Helgen har varit riktigt bra. Har jobbat och varit med vänner :) Vad har du haft för dig?

2010-01-26 @ 09:51:01
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0