♥ Finally Friday

Slutligen fredag, åh det är nog den bästa dagen på veckan!?
Idag mår jag riktigt, riktigt bra. Men är lite trött och seg efter jobbet fast man inte jobbade många timmar. Gick in och jobbade lite extra idag eller vad man ska kalla det, kanske inte heter extra när man är vikarie vad vet jag?! Blir att jobba hela helgen mellan sju och sex. Bra betalt då det är helg :) heh. Det blev att jobba mellan sju och tolv idag, ett riktigt skönt pass. Timmarna bara flög iväg. När jag kom hem så blev det att göra lite våfflor och det är ju så gott med hallonsylt och vaniljglass till.

Har inte pratat med älski om katt än, ska nog göra det idag eller så blir det imorgon efter jobbet. Har nog inte riktigt vågat fråga då jag är så säker på att han kommer att säga nej och det vill inte jag att han ska göra. Men vi får se helt enkelt.

Nu ska jag försöka att få älski att kolla på en film med mig men vad? hm, har sett alla filmer som vi har hemma. Men kanske blir en av dom ändå eller kanske kollar på en film på internet. Det blir nog det bästa för då kan man kolla på nån film som nyligen kommit ut, weii. Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

thanx bunny! jag mår fint.. hur står det till själv??

2010-01-15 @ 15:55:12
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

haha gör det! nej du behöver knappt ens ha utbildning för att jobba på i matbutik. det mesta lär man sig genom åren.. men såklart! det är ju en fördel om du har goda kunskaper inom mat och ekonomi ;D



jag jobbar i en maxibutik vilket innebär att vi säljer mer än bara mat.. så ska jag vara ärlig JA DET ÄR SKITJOBBIGT I BUTIK! tänk vid löning, barnbidrag, högtider... inte en lugn stund en enda gång typ.

2010-01-15 @ 16:07:51
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Malin

okej gick det bra att jobba då? nej ihelgen blir det att jobba, själv då?

2010-01-15 @ 16:19:29
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: N I L M A

visst är det skönt med fredag!? och bra att du mår så bra :D

2010-01-15 @ 17:06:53
URL: http://nilma.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0