♥ Soft Saturday - Kan tala om att jag var helt

Kan tala om att jag var helt död imorse när klockan ringde, var som en zombie. Så det blev att snooza några gånger tills det blev paniik. Heh, vad gör man inte för att få sova på morgonen!?
Fick skjuts av min söta älski imorse och sen kom han och hämtade mig vid tio tiden och då blev det att åka en sväng till BMW och kolla bil :) Så nu har jag hittat min bil som jag vill ha i sommar, yes. Men har man råd med den!? Nej, snyft :(
Nu har man rast till klockan fyra, lovely. Så det blir ut igen i detta skit väder, usch. Men att det kommer mer snö det tycker jag ikke om, vill ju ha vår och värme! Men det får man vänta på ett tag, fan. Som tur är har man en sweetie till kille som skjutsar mig till och från jobbet :) Nice. Kan ine bli bättre när man slipper att cykla till jobbet i detta skit väder.
Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

hoppas du har en härlig helg ävenfast du jobbar :)

2010-02-20 @ 21:11:50
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0