♥ Nice Tuesday

Har vart en helt perfekt tisdag idag, skjuts till jobbet av älski och han kom även och hämtade mig när jag slutade. Det blev ett lite längre pass idag men pengarna sen tackar man inte nej till. Jobbat mellan klockan 7 och 19 var riktigt skönt men ändå inte då man ville komma hem när klockan vart halv fem.

När jag kom hem har jag inte hunnit gjort så mycket, blev att städa så nu är lyan fräsch och doftar gott ett litet tag i alla fall till man skräppar ner igen, hah. Har även hunnit med apoteket idag, men det var på lunchrasten för jobbet ligger typ granne med apoteket ett stort plus! Då man behöver alvedon eller nått (speciellt då man inte har väskan med sig till jobbet, bara pengar). Kan inte har blitt bättre då man har nära till apotek, ICA, kiosk, blomsteraffär m.m på jobbet. Men det blir ju en massa spring in på ICA och köpa en massa onyttigheter, heh.

Nu ropar John Blund på mig från sovrummet, dax för sängen om en liten liten stund, ska bara göra mig iordning!

Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

min dag var lugn och skön med lite nätshopping å bloggande :)

2010-02-03 @ 03:47:52
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Snygg bakgrund :)



Jodå. Det är rätt så bra med mig. Lite ont i ryggen bara men.. Hur är det med dig? :)

2010-02-03 @ 14:42:21
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0