♥ Nice Tuesday - Var till läkaren till

Var till läkaren till niotiden och det gick väl sådär. Han kunde inte riktigt svara på varför jag har värk! Men som tur är har det blivit bättre :) Så hoppas på att det är på väg till det positiva nu! Efter att jag var hos läkaren så åkte jag hem till mor och lill sis. Har försökt mig på att byta patron i skrivaren och ska jag vara ärlig så tog det mig 2 timmar innan jag fick skiten att fungera. Skrivaren höll på att krångla med att det var fel patroner och skit eller så var det jag som inte fattade riktigt hur man skulle göra!?, men nu är det klart och det funkar att skriva ut, yes äntligen, heh.

Har nyligen vart ut på en promenad med min älskade lilla vovve :) Han tycker det fortfarande är lika kul att leka i snön, när en annan har tröttnat, men men. Det blev en mellan promenad då det är kallt ute och jag tänkte på hans små tassar. Nu blir det att fixa lite thé samt att donka musik på spotify, grannen kommer nog att bli galen! Eller man kanske ska kolla på en beck film i stället!? Nu vart det svårt att välja!!

Vart riktigt nöjd med "byrån" jag köpte igår och nu står den så fint inne i badrummet. Nice.. Hoppas att jag bara kan hålla det lika fint som det är nu i den, hah. Men det tror jag inte att jag kan!? Men man kan ju alltid hoppas på det bästa när det gäller slarviga Charlotte..   Play safe ... Katjiiing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0