♥ Bright Thursday - Det var då inte lätt att

Det var då inte lätt att komma upp imorse, men med en pojkvän som skulle skjutsa mig så var det bara att gå upp när klockan ringde. Då jag inte ville att han skulle komma försent! Gick mycket bra på jobbet idag :) Skönt att bra ha en städ och att man slapp städa helt själv. Det går mycket snabbare och det är mycket roligare!

Efter jobbet så blev det att åka och stor handla, och det var en hel del. Min älskade mamma förljde med och handlade och det var mycket trevligt. Efter att vi vart och handlat så blev det att laga mat (efter att ha fixat och donat med matvarorna såklart). Det blev att laga kasslergratäng med paprika, första gången vi provar på och det vart smarrigt. Men jag brände mig när jag skulle ha ut den där förbannade kasslern :( Varflör ska man vara så himla klantig för? Sprang till diskhon och hade handen under kallt vatten men det gjorde bara smärtan värre så jag skippade det och hade på bepathen. Och det vart mycket mycket bättre, tack och lov att man hade det hemma!


Får se om det blir så att man får skjuts imorgon bitti, hoppas, heh. Men det beror på om det kommer snö eller inte för älski har jour. Så jag hoppas verkligen att det inte kommer nå, för nu får det vara nog med snö!

Play safe ... Katjiiing! 


Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

jasså.. haha prata svenska kvinn :P så man förstår :P

2010-02-25 @ 23:38:44
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

åfyfan!!! jag fick rysningar i hela kroppen av den där bilden..

2010-02-26 @ 12:27:27
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha inte kul att bränna sig! :)) händer mig hela tiden höhö :))

2010-02-26 @ 18:55:37
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0