♥ Cool Wednesday - Imorse vaknade jag vid

Imorse vaknade jag vid åtta tiden och tänkte kanske är dax att stigga upp!
Började plocka och dona lite i lägenheten. Sen torkat av alla möbler på balkongen så man kunde sitta ute!
Och det tråkigaste är ju att man har tvättstugan en sådan här fin dag som denna! Just nu sitter jag på balkongen men laptopen och har det gött. Underbart när det är sol och värme.. Nu är äntligen våren här som jag har längtat efter så länge :)

Nej, bäst att jag springer ner en snabbis till tvättstugan och fixar tvätten så jag hinner med det jag ska tvätta, heh.
Hoppas att ni får en trevlig dag i solen.

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: Freddie

ja, hoppas äckelmedicinen hjälper också :)



tvätta lugnt!

2010-04-14 @ 21:01:45
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0