♥ Cool Wednesday - Var ett tag sen man skrev

Var ett tag sen man skrev någonting här!
Värken i kroppen har börjat bli värre och har börjat sova dåligt om nätterna då jag ligger vaken pga att det inte går att sova ordenligt när värktabletterna slutar värka. Jag vet inte vad det är för fel och det vet nog inte läkarne heller men det blir nog att ta kontakt med dom igen.
Om en stund blir det väl att laga mat men vad?! Nog det jobbigaste att komma på vad man ska äta när man inte är sugen på nått!? Matvanorna har också blivit sämre då jag inte har samma krafter.

Idag har det varit tråk väder (regn). Usch! Vart på jobbet idag mellan sju och halv fyra.
På rasten min idag så blev det att åka hem till mamma och käka lunch :) Hon hade nygräddade pannkakor, mums. Tack mammi ♥

Nu är det inte långt kvart till Valborg!! Nån som ska hitta på nått skoj?

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: Casandra

Med mig är det hur bra som helst :) Hur är det själv?



Åh vad det lät gott med nygräddade pannkakor mums!! Kram

2010-04-21 @ 21:37:37
URL: http://cazsie.blogg.se/
Postat av: millan

fin blogg<3!

2010-06-22 @ 15:07:03
URL: http://millanplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0