♥ Bright Thursday - Första april

Första april idag.. Och jag har råkat ut för ett april skämt! Inte det roligaste men inte så dumt heller. Sa till älski imorse att han skulle ställa klockan på kvart över åtta då han gick till jobbet och det gjorde han. Men var bara det att han hade ställt fram klockan en timme så klockan ringde på kvart över sju! Snacka om att jag vart sur när jag upptäckte det. Hah.. Han får igen nästa år, hah.

Åkte ner på stan för att träffa mamma min och vi gick runt och kolla lite :) Hittade en Adidas tröja och två par "mjukis byxor" Blev ingen lång vända på stan då jag skulle hem och städa och plocka lite. Men trevlig var det att umgås med dig mamma. Träffade även Nadja på stan och vi bestämde att vi skulle ta en fika nästa vecka nån dag när jag är ledig :) Ska bli riktigt skoj att träffas då det nästan var hundra år sen vi sågs. Heh nästan i alla fall.

Hinner inte skriva mer, ska hem till svärföräldrarna och äta tacopaj, Mums..

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

TACOPAJ <3



åh fyfasen.. jag är glad att ajg slipper jobba. brukar du fira påsken på nått specillt sätt?



tack stumpan.. hoppas du får det samma :)

2010-04-01 @ 23:41:55
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0