♥ Friday

Humör: Mycket bra
Gjort: Druckit thé
Planer: Tvätta
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Pitbull - Hotel Room Service
Läser: Inget just nu
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Ledig idag och imorgon
Sämsta: Datorn strular
Väder: Mullet, med lite solsken

Idag har jag lunchat med Andreas :) Mysigt och trevligt, inte alla gånger vi gör det på vardagarna.
Nu är det tvättstugan som gäller för min del, vill inte och har ingen lust med det, men det måste göras. Ikväll vet jag inte vad som händer, får ta kvällen som den kommer.
Funderar på att åka och sola efter att allt är klart i tvättstugan. Nej, nu måste jag pallra mig ner och hänga tvätten.


Kommentarer
Postat av: Linda

*SV: Dom är riktigt sköna också!! :D*

2009-09-04 @ 15:43:11
URL: http://lindastar.blogg.se/
Postat av: Linda

*SV: Jag gillar alla sortes filmer. Så ge mig några tips nu ;)*

2009-09-04 @ 16:09:33
URL: http://lindastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0