♥ Äntligen!

Nu har äntligen efterlyst börjat igen, sitter fast klistrad framför tv:n och kollar.

Lill syrran kom på besök idag :) Alltid lika trevligt att träffa dig, gumz.
Imorgon efter jobbat ska ev. syrran och jag åka ner på stan och kolla lite kläder. Jag ska kolla på en pyjamas för jag fryser så mkt på nätterna nu, när det inte är så varmt ute på natten.
Har börjat få ont i vänster öra, kanske börjar få öroninflammation. INTE kul, vill inte!

När älsk kom hem idag så berättade han att han var med i volkswagens tillbehörskatalog. Grattis älsk, nu har du blivit en B-kändis eller inte!? [Länk] Sen sida 7.

Darling


Nu började efterlyst igen så ska kolla på det nu. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, Okej. Polisen i kalmar hoppas få hjälp med ett mord genom efterlyst. :P

I midsommar mördades en kille på öland. Så efterlyst ska komma. Förmodligen. Vet dock INTE när. Men jag hoppas dom löser de, Killen va ju bara 19år. Och knivskars till döds.

2009-09-02 @ 22:36:52
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sara

Ja Men grejen är att dom söker TVÅ utlänska tjejer som var början på de bråk som BLEV mord under kvällen. och dessa två "gäng" skulle försvara tjejerna eller något. Men tjejerna kommer inte själva till polisen. =/ IDIOTI måste jag säga! :S

Jasså? Fick dom in tips tro. :)

2009-09-02 @ 23:08:45
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0