♥ Slow Monday

Städat och klart (har vart det i nån timma nu), tvätten är fixat och har även vart
och handlat lite.
Älsk är på gymmet. Ja, då ska man snart börja med maten,
för nu börjar jag bli jätte hungrig. Hoppas att han kommer snart så jag slipper sitta
och äta själv, det värsta jag vet är att sitta och äta själv. Roligare med sällsap, nån mer som tycker att det är roligare att ha sällskap när man ska äta?!
 
Sen ska jag hem till mamma och lill syrran och hälsa på :) ska bli skoj.

Har fixat ett nytt tema till min nya mobil :) kände att jag ville ha nått tema som inte
fanns i mobilen. Det är gratis, och sen får du fylla i vilken mobil du har [Länk].

Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: CLARA

Har du haft en bra dag?:D<3

KRAM!

2009-10-05 @ 18:32:43
URL: http://brunetttens.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det var det ^^

Du har varit riktigt duktig med andra ord. Är så skönt när man har det bortgjort! Hoppas du får en bra dag :)



2009-10-06 @ 08:09:00
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0