♥ Värmen är tillbaka

Äntligen har sommar värmen kommit tillbaka :) Nu är jag glad igen!
Gick upp vid halv elva idag och såg att solen lyste. Vart på jätte bra humör.
Blev en riktigt mys dag framför tv:n med film och glass, kollade på (Enough - En kvinnas hämd och Bottoms up) som lill syrran inte hade sätt.

Efter att syrran hade åkt hem så åkte jag och solade solarium fast det var fint väder ute.. Var kanske lite dumt men jag kännde att jag behövde koppla av ett tag. Och det bästa sätter för mig är att lägga mig i ett solarium. Efter att jag kom hem, så åkte älsk och jag till hans mamma och pappa. Älsk skulle tvätta bilen, så nu är den ren och fin igen :) Nästan som ny eller inte..  Kommer att bli en jätte bra dag imorgon, hoppas bara att det blir sol.
Ska gå och nanna nu.. Sov gott och dröm sött! / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0