♥ Nu har äntligen snön

Nu har äntligen snön kommit (i tisdags) men var inte lika kul som man tänkt.
Sen är det svin kallt ute -7 grader, brr. Hoppas bara att snön ligger kvar över jul, så vi får en vit jul för engångs skull.

Hoppade in och jobbade lite idag då det var ont om folk. Dom ringde vid sju och hade typ panik!? eftersom dom var två stycken på morgonen då vi brukar vara ungefär fem pers. Men kunde inte hjälpa dom så länge då jag skulle till läkaren halv tolv.

Har inte bloggat på ett tag då jag inte har något virus skydd eller brandvägg på datorn
:( Men ska fixa det i helgen tror jag. Just nu sitter jag vid älsklingens datorn, heh. Går ju
lika bra det.

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: emmelist

ja det är en väldigt bra egenskap :D

jo allt är bra tack! själv då stumpan?

2009-12-17 @ 22:04:05
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

jobbjobbjobb.. inget skoj alls faktiskt! jobbar ända fram till julafton nu, ar verkligen killerpass framför mig. känns inge vidare faktiskt.. vad har du för planer då?? säkert nått jävligt kul slr jag vad om! ;D

2009-12-18 @ 09:35:47
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Camilla

Måste säga att för min del är -7 grader nästan varmt! :P Oja, det är det verkligen :) Speciellt nu när man inte bor hemma längre och inte träffar föräldrarna varje dag. Då blir det mer speciell när man väl gör det :)



Jaha okej. Det är ju alltid lite jobbigt att plötsligt bli inringd sådär, men å andra sidan får man ju tjäna lite pengar. Så man kan ju säga att det jämnar ut sig :) Men då var de ju ordentligt underbemannade om de bara var 2 stycken!



I helgen har det varit jobb för hela slanten, och julgranspyntning :) Vad har du haft för dig? :)

2009-12-20 @ 19:14:12
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0