♥ Present från frissan!

Precis när jag skulle ta bussen till frissan så började det spöregna, vägrade att gå ut. Ringde Andreas och kolla om han var på väg hem från jobbét och det  var han :) Han skulle bara hem och hämta gymkläder så då passade jag på att lifta med honom. Tack älskling
Salongen blev jätte nice, första gången jag är i Camillas (min frisör) egna salong här i Västerås. Hon hade renoverat snyggt och så fin inredning.. Och det bästa av allt var det massage i stolarna där hon sköljer/tvättar ur håret. Blev super nöjd med klippningen :) Pratade även med Camilla om hon kunde sätta i mitt löshår jag har skickat efter och det kunde hon :) Fick en tid nästa fredag (21/8) och det passar jätte bra eftersom jag ska på dop för min lilla kusin på söndagen den 23/8. Är riktigt nöjd med dig Camilla som frisör, kommer att fortsätta att gå till dig och jag är glad att jag hittade dig! Fick även en present av henne innan jag gick hem, tusen tack! Presenten bestod av: Necessär, shampoo, balsam och inpackning. Det bästa med Camilla är att hon tar tid till kunden och klipper inte en på 20 min. Jag hade tid 17.30 och var klar 18.45.

Present av frissan Camilla

Dagen min har varit lugn och skön. Kollat en film och sen åkte till gymmet en sväng. Det blev bara ett kort besök där idag för jag kände mig inte så bra. Tror att jag börjar att bli förkyld eller nått. Har tappat matlusten, känner mig inge hungrig och när jag ska äta så mår jag illa.
Nu ikväll blir det myspys med älsk framför tv:n och kolla på en film :) Ha en super duper trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så härligt. Man blir så mycket gladare när solen lyser på en :) Ajdå, det var ju lite sämre däremot. Men ni hade då haft sol ett tag iaf.. Tack så mycket! Jag och pojkvännen ska montera en byrå :P Hoppas att du får en trevlig kväll också :)



2009-08-14 @ 21:07:45
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: josefin & sofia

sv: han tackar så mkt:D jora de har varit bra. jobbat och slitit hela dan:P nu äre dags för ett glas vin:) själv??

2009-08-14 @ 21:31:37
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det låter ju jätte mysigt det! :) Aha det är så det ligger till. Näe det vore ju inget vidare om du gjorde det :P Så du jobbar på ålderdomshem? :) Ska faktiskt själv och jobba imorn med. Fast börjar klockan 11, så lite sovmorgon får man. Vi börjar vara klara med byrån nu! så det är skönt :)



2009-08-14 @ 21:35:56
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Camilla

Trivs du bra där då? :) Jobbigt att måsta stiga upp så tidigt. Men du får ju sluta i ganska bra tid iaf :) Oja det känns riktigt skönt! Jag jobbar inom handels, brukar extra jobba på H&M :) Nu är den då färdig monterad och klar. Äntligen :)



2009-08-14 @ 22:31:16
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Ida

hejsan=) vilken fin blogg du har :D

2009-08-14 @ 22:34:09
URL: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0