♥ Onsdag

Morgonen började inge vidare idag. Hann inte att äta frukost innan jobbet och hann inte heller springa in på ICA under förmiddagen och köpa någonting. Hungrig som ett as, fick vänta till lunchen. Dagen har varit lite stressig, men har funkar väldigt bra ändå. 
Jobbar i morgon sen får jag vara ledig på fredag, eftersom jag jobbar helgen. Mitt schema tar slut på söndag sen för vi se vad som händer om det blir arbetsförmedlingen eller om det blir att gå tillbaka till bemanningstjänst.

Efter jobbet åkte jag hem till mamma för hon behövde ha hjälp med att gå ut med hunden (min lilla ögonsten) hon hann inte efter jobbet för hon skulle ner på stan och fixa naglarna. Och det gjorde mig ingenting att gå ut med honom. För nu var det ett bra tag en jag träffade honom, så det  var bara kul. Men det är alltid kul när man kommer hem till mamma för det är alltid nån som blir GLAD när man kommer in innan för dörren :)

När jag kom hem till älsk så ringde jag Ramona och sa att jag var klar med mina sysslor, som vi bestämde att jag skulle göra när jag var färdig! Så snäll som hon är kom hon och hämtade mig utanför porten, fast vi bor så nära. Det blev att åka till IKEA och fika + ``shoppa´´ Köpte fyra ramar i svart sen ett fat att ställa ljus på, sen ett ljus som jag ville ha till. Vi var där i ca 3 timmar.
Tack för en super trevlig dag, Ramona.


Dagens köp!


RamLjusfat

Ljus

Kommentarer
Postat av: CLIP

det var fina grejer det!

2009-08-15 @ 00:56:42
URL: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0