♥ Slow Monday

Tillbaka på heltid eller blir det mellanrum igen!?
Här var det ett tag sen man skrev. Men ingen mer fantasi har man fått av det.
Har inte hänt nå speciellt heller förutom att man har jobbat och tränat. Har inte haft nå virusskydd på datorn så det är mest därför det inte blivit nå bloggande. Sen har jag inte haft nån fantasi till det heller.

Det ända roliga som har hänt är väl att jag snart ska tatuera mig igen :) Nästa vecka, längtar! Vad jag ska gö håller jag för mig själv.. Heh.
Vart ledig idag och det passade riktigt bra då det var så himla fint och varmt ute :) Underbart! Hoppas att det håller i sig nu, men det tror jag inte, men man får hoppas..

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0