♥ Slow Monday - Ny vecka och nya tag.

Ny vecka och nya tag. Denna vecka börjar med ledigt från jobbet! Men har vart "fullt" upp ändå. Plockat och donat i lägenheten som jag alltid gör när jag är ledig, heh. Sen vart till läkaren och det gick mkt bra. Men har fått en hälseneinflammation :( Inte det jag hade hoppats på. Men det känns ändå bra av att veta varför det gör ont i hälsenan. Imorgon är det jobb för min del fast läkaren sa att jag skulle vila i en till två dagar till. Men är ledig onsdag, torsdag så imorgon går jag till jobbet. Ska testa och se hur det går att jobba. Går det inge bra så får jag väl gå hem!
Efter läkar besöket träffade mamma så vi gick och solade, nice och det var riktigt skönt. Behövdes. Efter solandet blev det att käka lite mat på stan sen vart det hem. Snart kommer nog älski hem och då blir det att åka och hämta ett packet som kommit till mig :) Sen ev. åka och kolla ny nalle (mobil) till älski. Längtar ... Längtar ...

Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Casandra

Ja det är skönt att ta det lungt ibland också :) Varför har du inte kunnat gå då? :O



Jag har haft en supertrevlig dag. Hur har din dag själv varit? :) Kram

2010-03-15 @ 21:04:21
URL: http://cazsie.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

uuuuuuh hur lyckas man få hälseneinflammation? låter fruktansvärt smärtsamt!

2010-03-16 @ 11:38:56
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Barbienadja

Sv: Tack! Gillar du också Playboy-märket? :)

2010-03-16 @ 19:26:11
URL: http://nadjas.se

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0