♥ Bright Thursday - Våffeldagen 25/3

Försov mig imorse, hade stängt av väckarklockan men som tur var så vaknade jag halv sju och fick lite panik. Så det blev att stressa här hemma på morgonen. Och som tur var så kom jag till jobbet prick sju :) Men det var älskis förtjänst att jag kom i tid till jobbet då jag fick skjuts! Tack
Blev att jobba till halv fyra istället för fyra. Men vad tiden har flygit iväg, timmarna har gått hur fort som helst. Mamma kom till jobbet idag efter att jag slutat så vi åkte till Tati och kolla på en skinnjacka till mig. För min var för "liten". Och jag hittade en som tur var som jag ville ha :) Men det jag fastnade för mest fanns inte i min storlek, så det fick bli en annan men gillade den också väldigt mkt :)

Idag är det våffeldagen. Men blev inga våfflor för min del då jag blivit trött på de. Men ska/har ni ätit våfflor idag?

Play safe ... Katjiiing!


Bild: google.se


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag håller med dig. Man blev lite förvirrad av filmen ^^ Men jag tyckte den var superbra! :)

Inte? Hm.. Ja då känns det ju lite motigt. Handels har ändå hyffsat bra när vi jobbar helg.. Hoppas du får en underbar helg!

2010-03-27 @ 12:12:49
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

haha eller hur! ha en superlördag stumpan!

2010-03-27 @ 12:23:15
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0