♥ 2010-03-22

Vad var det för tråk väder igår?! Inte var man förberedd på det, inte jag i alla fall. Skorna var jätte blöta efter gårdagens arbetspass. Kunde nästan vrida ur vattnet, hah. Men det snöade ju inte när man åkte till jobbet i går morse och inte hade jag trott att det skulle komma snö!?

Idag har jag jobbat kväll och det var fatiskt skönt att jobba kväll för engångs skull, heh. Blev att jobba mellan elva och halv tio! Så har inte gjort innan jobbet, eftersom man gick upp vid tio och gjorde sig klar för jobb. Men skönt var det med sovmorgon :) Och idag var det riktigt vårväder ute, så idag har man vart på toppen humör! Så hade hoppats på att det skulle vara lika fint väder imorgon men då lovar dom mer snö?! What?! Nu vill jag ha vår och ingen mer snö..

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0