♥ Finally Friday

Fredagsmys hade jag tänkt mig idag med onyttigheter i soffan till en bra film. Men det blir inte så denna fredag! För idag ska alla på Andrea's jobb till Limone och käka och då skulle allas respektive (stavas?) med. Ska bli roligt att få träffa alla som jobbar där älski jobbar! Så det är nog dax för mig att börja göra mig klar för vi ska vara där klockan 18. Inte lång tid kvar nu, och vad ska man ha på sig!? hm, får rota lite i garderoben och se om det finns nått som passar.

Har inte gjort så mycket idag, dammsugit av lite i lägenheten och sen tagit hand om det lilla disken som fanns. Nej, måste göra mig klar nu så att vi hinner i tid vill ju inte att vi ska komma försent, heh.

Blev ett ganska kort och lite tråkigt inlägg idag då det inte finns så mycket tid till att blogga. Kanske skriver mer när vi kommer hem!

Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

sv: låter roligt :)

ska hem till min gudsyster faktiskt :)

2010-01-22 @ 16:44:06
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: Malin

blir nog en hemma kväll. Vad ska du göra då?

2010-01-22 @ 19:00:35
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0