♥ Brr, idag är det iskallt ute. Var inge

Brr, idag är det iskallt ute. Var inge skönt att jobba idag då man såg att det var nästan 20 minus. Det har vart mellan 17,4 och 18 minus på dagen. Men det var skönt när man kom in i värmen, men inge vidare skönt att vara ute och gå mellan alla jobben! Men somliga måste ju eller hur man säger. Har nog aldrig längtat efter att få städa som jag gjorde idag. För då visste man att man skulle få vara inomhus! Heh.
Fick skjuts av älskling imorse så jag slapp att cykla i alla fall. Tog en liten promenix hem, för älskling hade inte blivit klar på sitt jobb. Men jag hoppades ju på att han skulle komma förbi så jag kunde lifta hem med honom men ikke. Tog en kopp thé när jag kom och nu börjar känna mig varm i kläderna.
Datorn visar just nu att det är 19 minus ute, brr.

Nej, nu ska jag gå och skriva inköpslistan så jag vet vad vi behöver hem!

Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är riktigt skönt med lugna helger också :)

Nja, inte något speciellt.. Blir väl mestadels bara att jobba, och förmodligen vara med några vänner. För din del? :)

2010-01-05 @ 20:49:27
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

det blev faktiskt till oh med stuvade makisar :p haha gott! sen ketchup :p

2010-01-06 @ 00:44:19
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Simone

Det var ju inte lite kallt :D

2010-01-06 @ 13:25:08
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0