♥ Slow Monday

Ja, då var det måndag igen! Helgerna går verkligen så fort, nästan för fort. Har inte hänt nå sepciellt nu i helgen då man var sjuk fredag/lördag pga foten som inte vill bli bättre. Men ville inte vara hemma längre än fyra dagar så det blev att jobba söndagen.

Jobbade heldag igår och var helt slut när jag kom hem vid 21.40 Men det gick inte att sova, så älski och jag kollade på någon konstig film han fått av en polare. Daybreakers tror jag att den hette! Efter filmen var det sängen som kallade. Och det var riktigt skönt men det blev lite för sent runt 23.30

Imorse var jag riktigt trött när jag skulle upp, snozade klockan några gånger men sen när klockan vart halv sju var det bara att gå upp och göra sig klar! Fick skjuts av älski imorse och det behövdes idag, heh. På jobbet gick det mycket bra fick en super bra rad att gå på och det bästa av allt var att chefen planerade min dag, Tack!
Efter jobbet blev det att ta en liten promenad hem men älski kom så fick även skjuts den sista bitten hem :) Sen var det bara på med gymkläderna för jag och Ramona skulle iväg och bränna fläsk som vi inte gjort på ett tag så det var verkligen på tiden nu. Men nu har vi lovat varandra att köra på som bara den, hah.

Nej, nu ska jag snart fixa kvällsthé, har blivit ett måste för mig att ha thé på kvällen. Sen ska jag fortsätta att kolla på CSI: NY som går just nu på kanal 5.

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

det tycker jag verkligen du ska göra :)



va händer idag då?

2010-02-02 @ 17:15:16
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0