♥ Finally Friday

Imorse var älski tvungen att ut och ploga (tror han stack vid fem) men var så gullig att han kom och hämtade mig och körde mig till jobbet. Har världens snällaste kille som skjutsar mig till jobbet nästan varje dag :) Thanx!
Blev inte att ha en timmes lunch idag då det var så mkt att göra, men vad gör det, inget! Hann ju att äta min mat och in på ICA och köpa en gobit, heh sen var det full rulle igen. Efter jobbet blev det en vända på stan och jag hittade lite saker :) Bara nödvändiga saker för mig, som mascara, puder och tjocktröjor som behövs just nu när det är så kallt och tråkigt väder ute! Fryser fast jag sitter inne. Ikväll blir det bio (och en massa popcorn) med älski, ska kolla på Snabba cash, weii vad jag har längtat för att få se den och nu blir det så att jag får se den! Bokat och klart!!

Är helt slut efter att ha jobbat sex dagar på rad och imorgon blir det den sjunde på rad, hur ska detta gå tro?! Men börjar i alla fall klockan fyra och slutar vid halv tio. Så imorgon blir det att sova länge, hm till klockan 9.40 för då börjar Melerose Place som jag måste se, heh. Har sett avsnitten förut men kommer inte ihåg så mkt av dom.

Om en stund blir det att åka och köpa pizza för ingen av oss orkar laga mat, ibland får man var lat, eller?!. Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds.se

Hej!

Vad gör du denna fredagskväll?

kram Jessicalillsmeds.se

2010-02-05 @ 19:58:04
URL: http://Jessicalillsmeds.se
Postat av: Jessicalillsmeds.se

Hej!

Jag mår kanon bra idag.

Vad gör du denna fredagskväll?

Kram Jessicalillsmeds.se

2010-02-05 @ 20:35:07
URL: http://Jessicalillsmeds.se
Postat av: Lillasyzter

hoppas kvällen var super!

2010-02-06 @ 03:37:20
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0