♥ Bright Thursday - Shiit vad det är kallt

Shiit vad det är kallt, fryser som baa den! Fingrarna är som isbitar, heh.
Det blev att ta cykeln imorse med, det gick sådär bara dom kunde ploga men nej det hade dom inte gjort. Och dom plogade inte på hela kvällen igår, så det blev att promenixa på jobbet. Jobbigt det var i all den snö som kom ner! Blev även så att jag gick på jobbet idag då det inte var plogat, gick mycket smidigare idag på jobbet än igår kväll, för det snöade inte lika mkt :) På hemfärden hade dom i alla fall plogat och då gick det fort fort att cykla hem, kände mig lite stressad oxå för jag visste inte när Ramona slutade och vi skulle iväg och gymma. På gymmet idag gick det bra bra bra, och det bästa av allt var att vi åkte bil till och från gymmet!

Snart är det helg för vissa och för vissa inte så som det är för mig. Min helg börjar på söndag då jag hoppar in och jobbar kväll på lördag, så det blir sju arbetsdagar på rad. Känner mig helt slut och mör i kroppen men jag ska absolut inte stanna hemma!

Fick även hämta ut mina filmer som jag beställde i fredagskväll :) Yes, så det blir att kolla film på söndag då man är ledig, heh.
Har sett Save the last dance och Save the last dance 2 för många år sen men kommer inte ihåg hur dom var. Honey har jag sätt ganska många gånger då jag har den utbränd, men vill ha den orginal.
 













Nej, nu börjar CSI: Miami så måste dra. Play safe ... Katjiiing!

 


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

haha jag beundrar att du orkar cykla i snön :)

2010-02-05 @ 03:42:20
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Svar: Ja usch ändå. Snöovädret som varit de senaste dagarna är inte välkommet! Förstå ändå vad man längtar till våren och sommaren nu :) Idag ska jag äta lunch med en vän på stan, och sedan ska jag iväg och jobba. Vad händer för dig? :)

2010-02-05 @ 08:03:34
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0