♥ Cool Wednesday - Work

Snart blir det att cykla till jobbet i denna snö, usch. Hoppas att det hinner sluta snöa, blir tacksam om det vill sluta någon gång ikväll då man jobbar i alla fall, heh. Har inte gjort så mycket idag, bara en massa privata saker som jag inte vill ta upp här. Jag vet om man säger A ska man säga B men inte idag!
Måste fixa nått att käka innan jag sticker till jobbet för annars kommer jag att hungra ihjäl när jag börjat jobba, inget man vill om man ska jobba till 21.30
Det är synd att jag inte jobbar kvällen med Annina idag för då kunde vi ha tagit sällskap hem! Men det ska bli skoj att jobba med Anna :) Känner på mig att denna kväll kommer att gå fort fort fort, och det är ett stort plus.
Nej, nu har jag inte tid att sitta här.  Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: simone

Cyklar du i snön? :O

2010-02-03 @ 16:55:05
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

cykla??? haha i detta väder?? går det? :P



2010-02-04 @ 00:34:42
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0