♥ Cool Wednesday - Åh, äntligen två dagars ledighet

Åh, äntligen två dagars ledighet som jag har väntat på ett tag nu. Men har bara vart ledig två dagar denna månad, så förtjänar nog att vara ledig.!? Men kommer inte tycka att det är lika skoj då man ska gå hemma i två dagar och inte jobba, hm låter konstigt jag vet. Jag skulle ha vart ledig idag men det blev inte så! Vill ju jobba och visa chefen att jag vill stanna och att jag vill jobba, jobba och åter jobba.
Om en liten liten stund blir det lasagne, mums för nu börjar jag bli väldigt hungrig. Om ungefär fem minuter börjar Efterlyst och det måste man ju se, i alla fall lilla jag. Sen blir det nog att lägga sig i sängen och kolla på tv.
Älski och jag skulle ha stor städat idag men blev inte så. Så det blir att städa för mig imogon då jag ändå inte har nått speciellt att göra eller det är inget som jag bokat in. Men mycket kan hända!? T.ex om jobbet ringer så kanske jag sticker och jobbar, heh.
Nej, nu ska jag gå och äta lasagne som älski har lagat. Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack, det hade jag verkligen :)

Så skönt med ledigheten! Njut ordentligt :)

2010-02-18 @ 10:06:15
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

shit i helvete vad du jobbar hårt då!!! jag som gnäller över att jag bara varit ledig en dag under en vecka.. hahaha. pinsamt!



tack stumpan!

2010-02-18 @ 11:22:24
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0