♥ Bright Thursday - Har inte gjort så mkt idag

Har inte gjort så mkt idag utan bara tagit vara på min ledighet, och det var riktigt skönt. Vaknade vid tolv och ville inte gå upp, men hade inget val så det blev att börja städa lägenheten. Så nu doftar det så gott :)
Vid femtiden kom Ramona och hämtade mig för vi skulle iväg och bränna lite fläsk som vi inte har gjort på några dagar nu då jag inte har haft tid eller ork. Har jobbat som en tok och inte orkat eller pallat gymma. Men nu är vi igång igen och det känns skönt. Och nu har vi bestämmt att vi ska köra på som bara den igen eller hur Ramona?! Heh. Hoppas att vi kan hålla det den här gången! Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

fan va de är skönt o vara ledig... jag har FYRA DAGAR NU!!!!!!! åh life is sweet!!!!



men vad bra.. hoppas du får stanna då :)

2010-02-19 @ 00:59:10
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

förresten, jag går också på vik.. men mina blir förlängda hela tiden så jag tror inte det är nån fara ;D

2010-02-19 @ 00:59:55
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0