♥ Bio med älsk

Dagen har varit bra, förutom att jag fick ta ut löshåret idag. Fan vad ont det gjorde att ta bort löshåret, trodde att hela huvudet skulle följa med. Men nu är det över, är lite öm i hårbotten.
Efter det var klart så åkte jag och solade, hur skönt som helst. Vid halv sju tiden så var Andreas och jag bjudna på mat hemma hos hans päron, blev TACOS :)
Sen blev det bio, trevligt. Det blev att kolla på Beck - I stormens öga och den var jävligt bra, älskar Gunvald Larsson
Utan Gunvald ingen Beck!

Nya beck



Nej, nu ska jag gå och sova är hur trött som helst, kommer somna direkt!
Ont i fotleden fortfarande :(
Godnatt och sov gott


Kommentarer
Postat av: sara

hehe, då kan jag ju gå på bio och kolla på den, Om den är värd det. :) För många ggr så tänker jag "är den värd att se? eller är den kass?"

Händer ikväll?

2009-09-12 @ 01:21:50
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Felicia

Sv: Härligt händer idag då? ':)

2009-09-12 @ 10:24:27
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0