♥ Trött, seg och ont i kroppen

Det blev en sen kväll igår både på jobbet och hemma. Jobbade till klockan 22, stannade kvar och pratade med Emily som jag jobbade kvällen med. Så var hemma vid klockan 22.45 Andreas stod och lagade mat (Lasagne) när jag kom hem, den var klart ungefär vid 23.30 så undertiden den stod i ungnen så duschade jag. Så efter maten var det bara att gå och sova för att orka upp till klockan 6. Igår så ringde Amy och bokade tid till en instruktör, så imorgon klockan tre gäller det.

Vaknade med ont i kroppen och var jätte trött, hela dagen har varit tröttsam, seg och jobbig. Efter den andra städen idag så kände jag mig jätte konstig i kroppen och hade ont i huvudet, axlarna och ryggen. Var riktigt nära innan tårarna kom, skönt att man är ledig i morgon men det finns ju saker som ska göras hemma oxå. Efter jobbet så åkte Andreas, hans mamma och jag till IKEA och kollade lite och det blev lite saker att handla. Köpte mera ljus, älskar ljus :) handlade för ungefär 200 kronor. Sen blev det att åka och handla lite mat.
Har precis kollat på smekmånaden på tv 4+ med Andreas.

Imorgon blir det att åka till läkaren, har tid klockan 8.45 Skönt att man fick en tid ganska fort, hon jag pratade med ville först inte ge mig en tid för att träffa min familjeläkare och det få jag inte. Ska få träffa någon annan. Hon jag pratade med var riktigt grinnig, kändes inte kul att prata med henne. Sen vid tre tiden så ska jag till gymmet, bokat en instruktör klockan 15. Hoppas nu att Amy hinner komma. Blir roligare då, så att man kan börja samtidigt sen och gymma.
Snart gå och sova så man kommer upp i morgon, pigg för engångs skull. Det var längesen man var det! Men jag måste bara lyssna på en låt först ( Michael Jackson - Billy Jean ) Godnatt..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0