♥ Ledig dag, kolla film

Gomorgon, vakna för ett tag sedan. Är helt slut i kroppen efter gymmet igår, instruktören sa att vi skulle köra ett lugnt pass igår men så blev det inte (tyckte jag) Träningsvärk i armarna, axlarna värker. Men det känns skönt att ha kommit igång :) Ska till gymmet på måndag eller tisdag nästa vecka har inte bestämt mig än.
Idag blir en lugn dag för mig, ska kolla film och ha det mys i sängen. Blir att kolla på Änglagård (igen) Ni måste tro att jag är knäpp! Men jag älskar Änglagårds filmerna :)

Älsk är hemma idag för han har ont i ryggen, så han har blockerat tv:n för att kunna spela PS3 och ska han sitta vid sin dator så går det heller inte att kolla på tv för han har kopplat datorn till tv:n. Måste köpa en till tv och dvd till sovrummet, så man kan kolla film och programmen man följer.
Nej, nu ska jag kolla på film. Hej så länge.

Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0