♥ Monday

Dagen har varit mkt bra :) Jobbat från klockan 7 till 16.30, var meningen att jag skulle sluta klockan 16 men jag hade ett följe och färdtjänsten var försenad som vanligt. Men det gjorde inte mig någonting, blir lite bättre lön nästa månad :D
Efter att jag slutat så åkte jag hem till mamma för jag ska sova hos henne i natt :) Blir en tjejkväll, hehe. Mamma och jag tog bussen ner till solariumet och solade sen åkte vi hem igen! Glömde stäng av ansiskts förstärkan så nu är man röd som en kräfta i ansiktet, haha. Hoppas att det röda hinner försvinna innan jobbet i morgon. Ska vara hundvakt imorgon innan jobbet, börjar 16 och slutar ev. 20.30 :) Soft tid att jobba!


Ikväll blir det att kolla på CSI:NY med mamma och lill syrran, kanske ska åka och möta henne efter hennes dansträning men hon skulle ringa.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åhh vad mysigt, åka hem till mamma. :) Dit ska jag imon. :) Och hämta min vovve. :)

Haft en bra dag? :D

2009-08-31 @ 21:38:30
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sara

hehe, Ja de min hund på bilden. :D Visst är hon fin. :) :D

Händer ikväll?

2009-08-31 @ 22:23:10
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0