♥ Lite info om mig!

4 arbeten jag haft i mitt liv:

1. - Vårdbiträde 
2. - Undersköterska
3. -
4. -    

4 filmer jag kan se om och om igen:

1. - Änglagård 1 + 2
2. - Walk the line
3. - Dolt under ytan
4. - Enough - En kvinnas hämnd

4 ställen jag bott på:

1. - Västerås
2. - Göteborg (på loven när jag var yngre)
3. -
4. -

4 tv-serier jag gärna ser:

1. - Desperate Housewives
2. - Gossip Girl
3. - Criminal minds
4. - CSI

4 ställen jag vill åka till:

1. - Spanien
2. - Grekland
3. - Turkiet (igen)
4. - Thailand

4 favoriträtter:

1. - Sallad
2. - Kebab
3. - Tacos
4. - Husmanskost

4 ställen där jag trivs:

1. - Hemma
2. - Göteborg
3. - Där familjen är
4. -


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg(:

2009-08-09 @ 18:46:55
URL: http://aaalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0