♥ 2009-08-05

Bakade en kladdkaka igår. Så satt framför tv:n och åt kladdkaka. Kollade på Law and order på tv 4+
Gick och la mig vid 23 tiden igår.

I morse vaknade jag vid tio tiden, gick upp och åt frukost. Åkte jag hem till mamma och hämtade ett lås, som jag skulle ha till skåpet på gymmet. Åkte hem igen till Andreas och gjorde lunch (våfflor)
Cyklade jag till gymmet, fixade gymkort för ett år, var där ca 1 timme. Sen var det hem och duscha.

Ska cykla med älsk till jysk och kolla lite om det finns nått att köpa. Sen blir det nog att äta donkan, för jag orkar inte laga mat idag. Sitter och väntar på att Andreas ska bli klar så vi kan komma iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0