♥ Cool Wednesday

Då var man hemma igen. Och jag vill bara tillbaka till Alingsås, saknar! Men får åka om någon månad igen, heh.
Kom hem i måndags kväll och det kändes som om vi satt på tåget en evighet. När vi kom hem blev det att beställa spicy hot och det är ju bara för gott, mums.

Igår blev det att jobba kväll och det gick väldigt bra och skönt var det också med lite sovmorgon, heh. Började klockan 11 och slutade 21.30.

Idag blev det att jobba 7 - 16 men gick hem vi 15 då jag hoppade över lunchen och tog lunch tre till fyra, heh. Skönt då man kan göra så! Skulle hämta min ring på guldfynd idag som jag beställde föra veckan som skulle komma idag men ikke det hade den inte :( För den hade inte blivit beställd eller nått fattar inte men det var det dom sa. Så hon som jag beställde den av hade tydligen gjort en miss eller nått?!
Då blir man inte glad, bara vänta en vecka till innan man får hämta den då.

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Allt bra med dig? :)

2010-04-01 @ 09:46:21
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

ja de är ju sant... ja de är superbra :D snart går jag på långledigt. hihi. okej 4 dagar.. but still.

2010-04-01 @ 11:10:32
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0