♥ Bright Thursday!

Snart helg för vissa! Jag fick min helg idag, och det är så skönt. Tycker att jag har förtjänat det så som jag sprungit fram och tillbaka idag på jobbet, heh. Nej, då det var inplanerat att jag är ledig nu fredag, lördag och söndag och det kommer att bli skönt. Ska ta vara på varje minut denna helg, eller jag ska försöka i alla fall. Kan säga att mina ben värker väldigt mycket idag.. Älski var så snäll imorse att jag fick åka med honom :) Men det blev att ta en promenad hem, för jag han hem innan älski åkte från jobbet.

Har nyss försökt att få bort alla brun utan sol men det gick inte så bra :( skrubbat som en idiot men hjälpte inte så mycket. Provade med citron och det gick lite bättre men det är kvar på vissa ställen, får panik! Vill ha bort det nu, nu, nu. Får testa imorgon igen och hoppas på att det försvinner helt. Vill inte se ut den en prickekorv imorgon! Någon som kanske har ett bra tips på hur man får bort det?!
Det går ju så bra att få dit det men inte att få bort det, hm. Skulle ha vart lika lätt att ta bort det som att få dit det, heh.

När älski och jag kom hem efter att vi vart och käkat donken så höll jag på att slå ihjäl mig eller nått. Hände både imorse och när jag kom hem från jobbet, även när jag skulle till bilen innan vi åkte till donken, så fyra gånger på en dag på samma ställe, det är illa de. Utanför våran port har det blivit en is kulle (eller hur man ska förklara det på bästa sätt) på ena sidan. Och har dom som sköter sandningen och plogningen och det fixat det?! Nej, varför skulle dom det, det är ju onödigt. Jag hann att få ett nytt fotfäste så jag inte ramlade, kunde ju ha gjort mig riktigt illa. Klantiga lilla jag som vet att det är så men ska ändå gå på den sidan, så det kanske var lite tur i oturen. För om det hade vart någon som ramlat och gjort sig illa så kanske dom hade fått en tankeställare. Men tur var det att jag inte ramla och gjorde mig illa, eller ska inte säga för mycket vad som helst kan hända denna helg. Speciellt i morgon kväll då man kanske inte är så nykter och ska in i porten.

Snart börjar CSI: Miami på kanal 5 (21.00) Funder på om man skulle göra sig ordning för natten och sen lägga sig i sängen och kolla på det. För då gör det inte så mycket om man somnar, heh. Smart jag är ibland!



Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Malin

okej, jag bor i Norrköping :) har du haft en bra dag?

2010-01-21 @ 22:04:53
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: jjoseeefiin

hur ser din fredag ut ?

2010-01-21 @ 23:46:59
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/
Postat av: Simone

sv: Tack så hemskt mycket snygging! vad snäll du är :D Vad gör du för fredagsmys?

2010-01-22 @ 12:49:44
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Hehehe.. men om man tycker att det är skoj, så kommer tålamodet med där också tror jag ;)

2010-01-22 @ 13:54:40
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0