♥ Vilket tråk väder det var igår

Vilket tråk väder det var igår när man skulle jobba, usch. Det var då inte lite snö som kom. Och inte hade dom plogat, men det förstår man, det skulle inte ha hjälpt så mycket om dom plogade då det snöade hela tiden! Fast när man är ute och springer så hade det hjälpt en liten del i alla fall. Men det var kallt och skorna blev pissblöta av alla snö, brr. Som tur var så kom älski och hämtade mig efter jobbet (21.15) och det blev att åka till donken och ta en cheeseburgare och en blåbär/vanilj paj, mumsi.

Det var mycket bättre imorse då man skulle till jobbet :) Det var plogat, tummen upp.
Men för mig har det inte gått så super bra idag då jag har fått nackspärr, varför?! Hm, jag vet faktiskt inte men har skit ont. Hoppas att det går över väldigt väldigt fort.

Just nu visar datorn att det är 18 minus ute, usch. När kommer våren!?

Play safe ... Katjiiing!

Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

haft en bra helg?

2010-02-21 @ 21:10:57
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

ååååååååååh finns de godare än blåbärspaj? NEJ!

2010-02-22 @ 15:02:09
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0