♥ Slow Monday - Snacka om att man var

Snacka om att man var död imorse när klockan ringde! Ville sova en liten stund till, iaf till klockan åtta men ikke. Var tvungen att gå upp eftersom jag skulle få skjuts av älski till jobbet. Började sju och slutade tre istället för fyra!
Det gick super bra på jobbet idag och chefen planerar alltid en super duper dag för mig :)
Efter jobbet så åkte jag och älski till jysk och köpte en "byrå" som jag ville ha i badrummet med alla tjejgrejor i (smink, plattänger m.m). Men vi fick åka till baka med den direkt då den var missfärgad och så vill jag inte ha den, inte om man ser det hur bra som helst. Det gick bra att byta men snacka om att jag var förbannad. För köpar man grejor så ska dom ju vara ok, eller?!


(Bild tagen från jysk.se)


Imorgon är man ledig och det tänker jag vara för har jobbat nio dagar på rad nu så jag behöver en heldags ledighet! Vid niotiden imorgon blir det att åka till läkaren med min värk som riktigt inte har släppt än, hoppas att dom kan hitta felet för nu har jag fått nog.


Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

tjo :D



how you doing sweet?



KRAM

2010-02-09 @ 00:47:17
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Camilla

Låter som att ni hade en riktigt mysig dag! :)

Så sant som det är sagt. Ingen mera snö nu, utan bara värme och sol tack! :)

2010-02-09 @ 08:40:21
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

jag vill fan också ha en sån där.. medföljer lådorna?

2010-02-12 @ 10:25:55
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0