♥ Finally Friday - Haft en riktigt soft dag

Haft en riktigt soft dag idag och legat i soffan och kollat film. Gick en snabbis till ICA Haga och köpte red bull för jag har kommit i en period där jag inte kan vara utan det en dag, heh. Sen blev det att köpa lite godis som jag igentligen inte ska äta men kunde inte stå emot. Fyskäms på lilla mig!
Snart blir det att åka hem till svärföräldrarna som varje fredag :) Och äta god mat kolla på let´s dance.

Imorgon blir det att jobba delad tur (7-11 16-21.30) och på söndag blir det att jobba dag
(7-16). Ska bli skönt att komma tillbax till jobbet efter två dagars ledighet, hah. Vad som mer händer vet jag inte än får ta dagarna som dom kommer. Nej nu har jag inte tid att sitta här, ska börja göra mig klar för att åka. Play safe ... Katjiiing!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0