♥ Wednesday

Ledig idag :) Gick upp vid klockan 10 imorse och började göra mig iordning. Vid 11 -tiden cyklade jag och Ramona till gymmet och tränade bort lite fläsk. Idag var det segt att träna. Cyklade hem och duschade sen kom Ramona och hämtade mig med bilen, så åkte vi ner på stan och åt lunch, trevligt. Det blev att äta på Vivaldi men det var ingen höjdare, har varit bättre! Vi tog även en liten shopping runda :) Tack, för en trevlig dag!

Har varit hemma i ungefär 1 timme och har inte gjort så mkt, är helt slut i kroppen. Älsk kom hem för en liten stund sen :) Har ni haft en bra dag?


Kommentarer
Postat av: Sara

Nja jag ha tagit de lugnt, Leverat alla mina saker som jag skulle levera, med Oriflame, du vet! Jag ha ju en del kunder där. ;) Hehe. :D

Uträttat massa med saker som jag skulle =D Och nu ta jag det lugnt. :D

Vad händer mer idag?

2009-09-02 @ 17:27:35
URL: http://metrobloggen.se/grodan09
Postat av: Sara

Hehe, Ja de lär nog bli så, att jag ta de lugnt. :) Sköönt ju. :D

jag är trött. ;)

Händer nu då? :D

2009-09-02 @ 17:50:10
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0