♥ Pissväder

Skulle ha gått ut med hunden idag på lunchen man jag hann inte eftersom jag fick bara 15 minuters rast. Men mamma åkte hem, Tack! Men jag fick sluta 45 minuter tidigare :) Annars har dagen varit mkt bra på jobbet.

Åkte direkt hem till mamma och gick ut med hunden efter jobbet. Sen cykla syrran och jag ner på stan och shoppade, trevligt trevligt. Det började dugga lite gran men inte farligt, gick och kollade i affären sen hämtade vi upp mamma som satt och fixade naglarna hos Jessica. Gick och åt kebabtrallrik, mums. När vi väl skulle bege oss hem så började de regna ganska mkt, såg ut som en dränktkatt när jag kom innanför dörren! Inge kul, hatar när det regnar ute!
Tack, för en trevlig eftermiddag/kväll sis

Shoppade 2 tunikor och ett par "lite tjockare" legings från ginatricot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0