♥ Friday evening

Åkte och solade medans Andreas var och gymmade och det var riktigt skönt :) Skulle ha åkt och gymmat idag jag med, men jag har haft ont i axlarna så jag hoppade över det.
Fick skjuts av älsklingen till solariumet, sen tog jag bussen hem. Idag var vi onyttiga och beställde pizza men det är ju fredag, så det är väl okej?

Just nu sitter vi och kollar på någon konstig film, (war wolves). Men den kanske blir bättre om ett tag, hoppas det! Har även tänkt en massa ljus runt om i lägenheten och det är så mysigt :) Älskar ljus, speciellt dom från partylite. Det är nog den mysigaste som finns nu när det börjar bli höst och vinter.

Kom att tänka på en sak, nu är det bara en vecka kvar tills man är 21 bast :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo det är bra med mig..själv då gumman ?

2009-09-05 @ 01:01:11
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0