♥ 2009-09-25


Imorse gick jag upp klockan 6.20 och åt frukost med älsk :) trevligt. Gick och la mig igen
och vaknade vid halv tio att jag fick mess av chefen om tider nästa vecka.
Sen har jag pratat med mamma i telefon ungefär en timme. Vi har alltid mkt att prata om!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men tar dagen som den kommer. Vet i alla fall
att älsk och jag ska åka och handla lite mat efter att han slutat jobbet och vart på gymmet. Är ledig idag med och det känns underbart!

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Enough - en kvinnas hämnd.
Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe, Jag menar veckodagar, Man vill nog vara ledig på helgeerna. :P Hehe. :D

Händer idag?

2009-09-25 @ 11:52:52
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0