♥ Sista oktober


Vad ska ni hitta på ikväll då, då det är Halloween?

Ja då är det den sista oktober. Vad tiden går fort, kan inte fatta
att tiden går så fort som den göra!

Var inge kul att gå upp och jobba idag när älski fick ligga kvar
i sängen och sova. Men skönt när lönen kommer, heh.
Hoppas att ni har haft en bra dag och får en jätte trevlig kväll!
För min del blir det att ta det lugnt framför tv:n eftersom man ska upp
i morgon med och jobba.
Efter jobbet så åkte jag och älski och tända ljus för min gammel mormor.
Saknaden är stor, och du finns alltid i mitt hjärta! Skulle vara guld att få
träffa dig igen, för du betyde, betyder mkt för mig


Play safe ... Katjiiing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0