♥ Rubrik, vad är det?

Godkväll.

Har ni haft en bra dag? Kanske börjar bli sjuk!? hm, hoppas inte det.
Kom i tid till jobbet i morse :) Men jag höll på att frysa ihjäl när jag cyklade till jobbet.
Var ju svin kallt, och jag glömde vantarna hemma. Men orkade inte hämta dom, hade
jag gjort det så hade jag kommit försent och den ville jag inte.

Träffade min söta BLONDIE idag på jobbet :) Så nu är jag happy all night, heh.
Dagen blir mycket bättre efter att man pratat med dig, och man kan prata om allt från
himmel och jord. Tack för att du finns min underbara vän
Blondie frågade om jag ville komma hem till henne efter att hon slutat jobbet (ca 21.00)
Men jag orkade inte idag :( Ska ta det i morgon istället efter att jag slutat jobbet vid
21.00. Då blir det att ev. kolla film, dricka ett glas vin och snacka en massa skit,
Kommer bli super. Det var ju ett tag sen vi hittade på nått så nu är det på tiden,
tycker jag. Min dag har varit mycket bra förutom att jag frysigt som bara den.

Kvällens program

CSI:NY 21.00 på kanal 5
Jordan, rättsläkare 22.00 på tv 4+

Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Sofie

biotherm :)om man vill spendera lite pengar på sin hud annars så fungerar aco alldeles utmärkt :)

2009-10-12 @ 20:43:17
URL: http://sofieomnell.blogg.se/
Postat av: Sofie

ja helt okej :) själv?

2009-10-12 @ 21:27:32
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0