♥ Fick en liten

Fick en liten sovmorgon i morse :) Började åtta idag, sköönt att sova lite längre (1 timme).
Och jag kan säga att denna timme i morse behövdes, skulle behövt en timme till :P

Efter jobbet så åkte jag och Ramona och brände lite fläsk. Kändes skönt att komma
iväg en till dag denna vecka och träna. För nu ska jag försöka komma i mina jeans
som jag inte längre kan ha. Men det kommer nog att ta ett tag, kanske inte!?

Älski och jag var hem till hans föräldrar vid 21- tiden och drack lite kaffe (behövdes), var
så gott. Blev en lugn kväll idag.
Ska upp vid nio i morgon och göra mig i ordning för att ta bussen ner till frissan.
Klippa sig lite och ev. rakpermanenta håret :) Nice, så kanske man slipper den förbannade
plattången varje morgon. För den gör ju inte så mkt nytta nu när det är så dåligt väder
ute igentligen. Men jag vill inte ha "lockigt" (fluffigt) hår eller hur jag ska förklara det.

Nej, nu ska jag göra mig klar för natten. Sov gott & dröm sött!


Katjiiing!


Kommentarer
Postat av: Jessica

oooh i wanna see när allt e klart! tror du kommer se awesome ut.



min dag har varit fullstpäckad. din då??

2009-11-07 @ 23:27:40
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0