♥ Fredag, Lördag och Söndag

Fredag: Gick upp vid kl :13. Dåligt väder som vanligt. Åkte och solade solarium vid 15 tiden. När jag kom hem så var älsk redan hemma. Jag som trodde att jag skulle hinna hem innan honom men icke sann icke.
 Köpte två par linnen på stan. Senare på kvällen cyklade älsk och jag hem till hans mamma och pappa för att dom bjöd på thaimat. Mums, var jätte gott.

Lördag: Älsk och jag skulle åka till apoteket med det ville inte bilen hans :( Vet ej vad det var för fel. Så jag tog cykeln och cyklade till apoteket vid Coop. När jag nästan var framme började det regna. Senare under dagen funkade älsk bil igen så vi åkte ut till Munga och hälsade på Sis, Mamma min och Pappa plast. Stannada kvar över natten. Blev lite att dricka.. Åt grillat. Vi kollade på Rambo 2 och Rambo 3. Spelade lite kort, yatzy och sen när man tagit några glas vin så sjung vi sing star. Fick även älsk att sjunga :) var kanske för att han tagit några glas öl. Försökte mig på guitar hero 2, men det gick inte så bra. För många knappar att hålla reda på för lilla mig.

Söndag: Vaknade vid kl: 4 imorse av att näsan började rinna och ögonen kliade. Var helt försörd. Tycker inte om detta med pollen. Tog allergitablett och ögondroppar sen gick jag och la mig igen och vaknade vid 9 tiden av att älsk ville gå upp och äta frukost. Sen spelade sis och jag lite Crash Bandicoot, Tekken 4 men det gick inte så bra för mig på tekken 4 för sis var jätte duktig. Men kul va det i alla fall. Vi åkte hem vid 13 tiden och sis följde med för hon ska sova hos oss inatt :)  Ha en bra dag / C


crash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0