♥ 2009 - 07 - 30

Gick upp vid 8 imorse för att hinna till läkaren, det gick väldigt bra. Träffade även en som gick i min klass där, hon satt i receptionen. Trevligt trevligt! När jag kom hem satte jag igång en film ( Dolt under ytan ) men somnade, var helt slut.
När klockan blev 14 så tog jag bussen till gymmet eftersom Amy och jag hade bokat tid klockan 15. Men hon hann inte komma :( tråkigt. Så nu har instuktören gjort ett program som jag ska börja följa. Ibörjan blir det nog att gymma två dagar i veckan eftersom att det var så jobbigt. Var helt slut i kroppen efter, när jag höll på med den sista övningen så darrade hela kroppen var jätte läskigt! Blev en snabb runda på stan efter gymmandet, shoppade två linnen på gina, sen köpte jag örhängen på albrekts guld, sen ``klistermärken´´ till naglarna på åhlen´s.
Idag blev det att äta fläsk kotletter, potatis och béarnaisesås, blev riktigt gott!

Just nu sitter jag och Andreas och kollar på Law and order: Special victims unit på tv 4+
Efter det så ska jag gå och sova, ska bli riktigt sköönt.


dagens köp

naaglarna

Äntligen så har mina naglar blivit långa. Fixade fransk manikyr idag och satt dit en blomma ( syns inte så bra på kortet) vart riktigt nöjd. Hoppas att dom håller sig fina nu, även på lördag när man jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du blogg?:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0